dijous, 26 de març del 2020

BENVINGUTS - EDUCACIÓ FÍSICA A CASA

Bon dia esportistes, 


Com esteis? Jo amb moltes ganes de tornar-vos a veure córrer pel pati de l’escola. Com que això és
fa un poc més llarg del que em pensava, vos faig una proposta. A partir d’avui tornarem a utilitzar el
bloc d’educació física. Aquí vos publicaré:

- Cada dilluns, una proposta per poder treballar durant tota la setmana.
- Cada divendres, un repte per voltros o per les famílies.

Algunes propostes o reptes pot ser seran massa difícils per voltros i altres pot ser massa fàcils, així que
voltros feis els qui vos facin ganes, de manera VOLUNTÀRIA, el que sí haurieu de fer OBLIGATORI és
fer algun tipus d’activitat en moviment (és igual quina sigui l’activitat).


No fa falta m’envieu vídeos, ni fotos, però sabeu que m’encanta veure-vos i saber de voltros… per tant
qui em vulgui mostrar a jo i als seus companys com aconsegueix els reptes o propostes enviau-ho a
mariafont@ceipmiquelduranisaurina.com

Una abraçada enorme per a tots i totes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada